This is where it starts..

9 mei 2015 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vorige jaar, rond deze tijd, ontstond de droom om te gaan reizen. Waarheen wisten we toen nog niet maar wel dat we lekker lang weg wilden. Het leek ons leuk om ergens heen te gaat dat voor ons beiden nieuw zou zijn. Een warme bestemming met veel cultuur en mooie natuur. Een plek waar studenten zoals wij makkelijk doorheen kunnen reizen en waar de status op CHILL staat. Na lang wikken en wegen kwamen we tot een besluit en kreeg onze droom een naam : ZUID-OOST AZIË!

Alles ging in het teken staan van het waarmaken van deze droom. Fulltime werken en tegelijk een studie afmaken leek onmogelijk maar is toch gelukt! Het plannen mocht gaan beginnen, oftewel het wegdromen bij de verhalen en foto’s op internet.

Een jaar lang zwoegen is ten einde gekomen, en hoe onwerkelijk het ook lijkt, de droomreis gaat beginnen! De laatste week in Nederland hebben we afscheid genomen van vrienden en familie. Deze paar dagen voelden nogal bitter-sweet want hoewel de reis nu erg dichtbij kwam, zo goldt hetzelfde voor onze afscheid..

Op 7 mei, na uitgezwaaid te zijn door onze lieve familie en vrienden vlogen wij naar Kuala Lumpur! We hebben besloten om onze reis te beginnen in Maleisië omdat dit een makkelijk land leek voor ons ‘first-time-backpackers’. De transitie van Europa naar Azië is zo redelijk klein en kunnen we even wennen aan deze andere wereld.

Via deze blog kunnen jullie ons volgen op onze droomreis door Zuid-Oost Azie. Het lijkt ons leuk om ook jullie reacties te lezen, dus laat gerust een berichtje achter.

Onze eerste indruk tot nu toe:

goede wegen, even wennen aan het links rijden. Lekker weer, heet en erg vochtig. Palmbomen everywhere. Heerlijk eten. En Iedereen kan Engels (can we get a thumbs up?!).

1. Soraya:
    9 mei 2015
    SUPERRRRRR LEUKK!!!!!!!!!! Kan niet wachten op jullie mooie verhalen !
  2. Mama:
    9 mei 2015
    Haaaaiiiii....... Lieverdjes,......wat onwijs gaaf dit zeg !! Heel erg fijn, maar ook geruststellend dat we jullie kunnen volgen !! Toppie hoor.....wij zijn benieuwd naar al de belevenissen. Dikke Knuffel, Dirk en Mama
  3. Manon:
    9 mei 2015
    Leuk leuk leuk! Ik verheug me op het lezen van jullie verhalen :D enjoy Maleisië!!!
  4. Alyssa en Edu:
    10 mei 2015
    Lieverds geniet er lekker van! Zijn heel benieuwd hoe jullie Maleisië vinden. Laat maar snel wat horen! Xx
  5. Parto:
    10 mei 2015
    Heeeel veel plezier!! Kijk er nu al naar uit om al jullie blogposts te lezen. Misss you! Kuss
  6. Mama, Papa & Parto:
    10 mei 2015
    veel plezier met jullie reis. we zullen jullie.altijd blijven volgen.via.jullie.blog. we missen jullie. dikke kus !!